Úvodní strana > Produkty a služby > Správa sítí a ICT > Profik Ad-Hoc Service

Profik Ad-Hoc Service – servis výpočetní techniky

Co nabízíme?

Naše společnost se kromě servisních smluv a garantovanou dostupností při správě ICT zabývá i problémy ostatních uživatelů výpočetní techniky. Zákazník, ačkoliv s naší společností nemá žádnou smlouvu, si může objednat naše specialisty k řešení aktuálního problému s počítačem, tiskárnou, aplikací či nefunkční sítí. V případě potřeby lze smluvně garantovat i vyšší dostupnost.

Komu je služba určena?

Všem uživatelům výpočetní techniky, firmám i domácím užvatelům. Obvykle se jedná o jednotlivé pracovní stanice, jejichž uživatelé chtějí běžným způsobem pracovat doma či v kanceláři. Jsou i společnosti s větším počtem stanic a serverů, které nevyžadují garance včasného zásahu při spávě ICT. Při vyšším počtu pracovních stanic však doporučujeme správu ICT v režimu Full Service. Ukazuje se totiž, že dohled nad servery, pravidelná profilaxe pracovních stanic a garance včasného zásahu zaručují prevenci vuči problémům, jejichž diagnostika a řešení může být později mnohem nákladnější.

Jak to funguje?

V případě potíží s výpočetní technikou se zákazník obrátí na naší společnost a domluví si  nejbližší možný termín zásahu techniků. Klient je vždy předem informován o ceně zásahu a může si v případě složitější závady určit maximální cenu, kterou je ochoten za její řešení zaplatit. Často se totiž stává, že například oprava staršího počítače je finančně náročnější než pořízení nového.

Servisní zásah je vždy prováděn s cílem odstranit problém a zároveň co nejméně zasahovat do zbylých nastavení systémů, počítače nebo sítě. Nicméně ne zcela ojediněle se naši specialisté setkávají s velmi nesystémovými řešeními. Pak je třeba během zákroku pokud možno maximálně přizpůsobit prostředí zákazníka ideálnímu stavu v duchu našeho hesla "Správné věci správně". V takových situacích je zákazník informován specialistou o slabých místech systémů a jsou mu nabídnuta řešení k odstranění nevyhovujícího stavu.

Typickými řešenými úlohami v případě správy Ad-Hoc jsou například: zprovoznění tisku, zprovoznění přístupu k internetu, konfigurace Wi-Fi, broadbend routerů, obnova dat, odvirování a vyčištění systémů, zprovoznění sítě typu P2P, nastavení elektronické pošty, opravy počítačů a notebooků, výměny komponent atd.

Jaké jsou výhody pro zákazníka?

  • zásah školeného profesionála
  • možnost konzultací a doporučení
  • zajištění komunikace se servisem výrobce v případě opravy HW
  • úspora vlastního času (hledání nesystémových řešení, jejichž aplikací vznikají další problémy)
  • možnost smluvního zajištění vyšší dostupnosti služeb techniků
  • možnost zapůjčení náhradního HW v případě poruchy

Jaké jsou garance kvality?

Jsme na trhu již od roku 1999 a od začátku se zabýváme realizací profesionálních služeb ICT na míru zákazníkům. Naše společnost je držitelem certifikátu ČSN EN ISO 9001:2009 a to nás zavazuje k řadě věcí. Jedná se o evidenci, dokumentování postupů, vzdělávání zaměstnanců a udržitelná kvalita našich služeb. Naši technici jsou školení a plně zastupitelní, jsme partnerem mnoha významných firem v oboru ICT, jako jsou Microsoft, Symantec, VMware, Fortinet, Dell, Fujitsu, IBM a další.

Jak na to?

Zaujala Vás naše nabídka? Chcete si naše služby vyzkoušet? Stačí jen kontaktovat naše techniky v případě potřeby!

Webmail IT Profík

E-mail
Heslo
 
vyrobila Omega Design